مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-11ورزشي

مجیدی جانشین علامت 4 را مشخص کرد/ هیس؛ نماد جدید فرهاد در فوتبال ایران


مجیدی که نشان داده مربی با استعداد و در کنار آن خوش شانسی است، پس از موفقیت در دوران بازی حالا در لباس مربیگری هم در حال نوشتن دوران و عرصه خودش به بهترین شکل ممکن است و البته رفتارهای برون گرایانه او همچنان یکی از ویژگی های پررنگ شخصیتی وی هستند.

- مجیدی جانشین علامت 4 را مشخص کرد/ هیس؛ نماد جدید فرهاد در فوتبال ایران مجیدی که نشان داده مربی با استعداد و در کنار آن خوش شانسی است، پس از موفقیت در دوران بازی حالا در لباس مربیگری هم در حال نوشتن دوران و عرصه خودش به بهترین شکل ممکن است و البته رفتارهای برون گرایانه او همچنان یکی از ویژگی های پررنگ شخصیتی وی هستند.

سرمربی استقلال بی‌توجه به انتقادات بار دیگر علامت هیس را در پایان بازی با سپاهان به کار برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال روز گذشته موفق شد برای دومین بار در ده روز گذشته با غلبه بر سپاهان علاوه بر محکم کردن جایگاهش روی نیمکت آبی‌پوشان برد مهمی برای تیمش به دست بیاورد و حالا شانس اصلی کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ و یکی از مدعیان قهرمانی در جام حذفی است.

مجیدی در پایان بازی قبلی مقابل سپاهان بود که پس از برتری 2-1 مقابل طلایی پوشان رو به دوربین‌ها علامت هیس نشان داد و منتقدین خودش را به سکوت دعوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجیدی جانشین علامت 4 را مشخص کرد/ هیس؛ نماد جدید فرهاد در فوتبال ایران

مجیدی جانشین علامت 4 را مشخص کرد/ هیس؛ نماد جدید فرهاد در فوتبال ایران