مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 05:502020-08-11سياسي

نظر شورای نگهبان درباره لایحه مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد


قائم مقام دبیر شورای نگهبان در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی نظر شورای نگهبان درباره لایحه مالیات بر ارزش افزوده را اعلام کرد.

- قائم مقام دبیر شورای نگهبان در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی نظر شورای نگهبان درباره لایحه مالیات بر ارزش افزوده را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، دکتر ره پیک قائم مقام دبیر شورای نگهبان در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی، عطف به نامه شماره 25723/20 مورخ 31/04/1399 و پیرو نامه شماره 18985/102/99 مورخ 08/05/1399نظر شورای نگهبان درباره لایحه مالیات بر ارزش افزوده را اعلام کرد.

لایحه مالیات بر ارزش افزوده که با اصلاحاتی در جلسه مورخ بیست و دوم تیر ماه یکهزار و سیصد و نود و نه به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است؛ در جلسه مورخ 15/05/1399 شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده به شرح زیر اعلام نظر می گردد: 1_ ماده 2، با توجه به اینکه قانون تشکیل و اداره مناطق ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران، محدوده ویژه مناطق اقتصادی را جزو قلمرو گمرکی ایران ندانسته است، از این جهت که نسبت به مناطق ویژه اقتصادی نیز دارای شمول است یا خیر ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر شورای نگهبان درباره لایحه مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد

نظر شورای نگهبان درباره لایحه مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد