مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 05:402020-08-11پزشكي

استعفای ناگهانی مدیر سلامت عمومیِ کالیفرنیا


پس از آن که مشخص شد اشکالی در سیستم اطلاعات داده های ایالتیِ کالیفرنیا وجود دارد که موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا را گزارش نکرده، مدیر سلامت عمومی این ایالت به طور ناگهانی از سمت خود کنار رفت.

- پس از آن که مشخص شد اشکالی در سیستم اطلاعات داده های ایالتیِ کالیفرنیا وجود دارد که موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا را گزارش نکرده، مدیر سلامت عمومی این ایالت به طور ناگهانی از سمت خود کنار رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اِشکال در تبادل اطلاعات بیماری های قابل گزارش در کالیفرنیا به وجود آمد و به ذخیره سازیِ 300 هزار سابقه پزشکی منجر شد که بسیاری از آن ها می توانست موارد نتایج مثبت ویروس کرونا باشد.

در اطلاعیه ای که پس از استعفای سونیا آنجل، این مقام بخش سلامت ایالت کالیفرنیا منتشر شد، فرماندار گاوین نیوزوم ضمن قدردانی از تلاش های او در مدت همه گیری ویروس گفت: می خواهم از دکتر آنجل برای خدماتش به این ایالت تشکر کنم.

او در جریان این همه گیری جهانی، کمک زیادی به هدایت سیستم خدمات سلامت عمومی کرد اما در عین حال هرگز از عدالت در سلامت چشم پوشی نمی کنیم.

مدیر سابق سلامت عمومی کالیفرنیا نیز در نامه ای که نوشت، دلیل رفتن خود را به طور مشخص بیان نکرد اما تلاش های کارکنان بخش سلامت عمومیِ این ایالت را ستود و تاکید کرد که همه آن ها به صورت شخصی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای ناگهانی مدیر سلامت عمومیِ کالیفرنیا

استعفای ناگهانی مدیر سلامت عمومیِ کالیفرنیا