مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 05:202020-08-11اقتصادي

تطبیق 95 درصدی محصولات مراکز صنفی با استاندارد


مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: بیش از 95 درصد محصولات مراکز صنفی، فرآورده های مشمول استاندارد اجباری است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: بیش از 95 درصد محصولات مراکز صنفی، فرآورده های مشمول استاندارد اجباری است.

داوود کارگرزاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در تیرماه امسال، به منظور ممانعت از عرضه و فروش کالاهای فاقد استاندارد و بی کیفیت و نیز در راستای کنترل بازار و اجرای طرح طاها در استان، تعداد 277 بازرسی از مراکز صنفی، توسط کارشناسان و بازرسان استاندارد، انجام شده است.

وی افزود: در بیش از 95 درصد از مرکز صنفی، فرآورده های مشمول استاندارد اجباری، دارای نشان استاندارد و کد 10 رقمی معتبر بودند و در محصولاتی که با استانداردهای ملی مربوطه مغایرت داشتند، طبق قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، اقدامات قانونی لازم به عمل آمده است.

این مسئول با بیان اینکه مراکز صنفی استان زنجان، به شدت تحت نظارت و کنترل دقیق کارشناسان و بازرسان استاندارد قرار دارد، ادامه داد: به واحدهای صنفی استان، در خصوص عرضه و فروش محصولات استاندارد، تذکرات و اخطارهای لازم ارائه شده است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان، گفت: در راستای حفظ و صیانت از حقوق مصرف کنندگان، تعداد 10 آزمون بر روی نمونه های طرح طاها (خریداری شده از با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تطبیق 95 درصدی محصولات مراکز صنفی با استاندارد

تطبیق 95 درصدی محصولات مراکز صنفی با استاندارد