مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-11سياسي

جشنواره پسته دامغان ثبت ملی شود/ گسترش مزیت های اقتصادی


نماینده مردم دامغان در مجلس با بیان اینکه هفتمین جشنواره ملی پسته ایران-دامغان در مرداد ماه برگزار می شود، گفت: این جشنواره با ظرفیت هایی که دارد، - باید به ثبت ملی برسد.

علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش رو بودن هفتمین جشنواره ملی پسته ایران- دامغان در روز 23 مرداد ماه سال جاری بیان کرد: یکی از کارهای بسیار خوب دست اندر کاران برگزاری جشنواره ملی پسته ایران- دامغان گسترش مزیت بسیار بالای این محصول طلایی و استراتژیک است آن هم جشنواره ای که در سطح استانی کار خود را آغاز و اکنون در سطح ملی برگزار می شود که این موضوع نشان از اهمیت و جایگاه جشنواره دارد.

وی افزود: پسته به عنوان طلای سبز و محصول مهم دامغان محسوب می شود و باغداران پس از برداشت این محصول را فرآوری می کنند تا بتوانند آن را به جایگاه واقعی خود برسانند و در بازار منطقه ای و کشورهای جهانی به فروش رسانده و عرضه کنند.

نماینده دامغان در مجلس گفت: متأسفانه در آستانه برگزاری هفتمین جشنواره ملی پسته ایران- دامغان در یک شرایط خاص و شیوع بیماری کرونا این جشنواره به صورت محدود خواهد بود و از طریق شبکه های ملی و استانی و فضای مجازی پخش می شود که امیدواریم بتوانیم بار دیگر در معرفی این محصول گام های مؤثر تری برداریم همچنین باید بکوشیم به مراحلی برسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره پسته دامغان ثبت ملی شود/ گسترش مزیت های اقتصادی

جشنواره پسته دامغان ثبت ملی شود/ گسترش مزیت های اقتصادی