مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 05:002020-08-11حوادث

کلاهبرداری با عنوان خرید بن تخفیف کالا


رییس پلیس فتای استان زنجان درباره کلاهبرداری با عنوان خرید بن تخفیف کالا هشدار داد.

- محمدعلی آدینه لو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد:  اخیرا برخی از کلاهبرداران با ارسال پیامک تحت عناوین مختلف از جمله مشترک گرامی شما با کد معلوم برنده شدید برای باطل نشدن بن تخفیف خود فوری تماس بگیرید اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کنند.

رییس پلیس فتای استان زنجان افزود: پس از تماس قربانی، به بهانه تعلق گرفتن سبد کالا، قربانیان را به سایت ها و درگاه جعلی بانکی هدایت کرده و پس از اینکه فرد همه اطلاعات کارت بانکی خود را وارد می کند تمام اطلاعات حساب کپی برداری شده و در کسری از ثانیه موجودی حساب آنان مورد سرقت قرار می گیرد.

وی ادامه داد: کاربران به هیچ وجه به پیامک هایی که منبع و مبنای آن مشخص نیست اعتماد نکنند و قبل از واریز وجه ضمن رویت جنس از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کنند.

آدینه لو با تأکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی کاربران گفت: اگر شهروندان فرق بین درگاه ایمن و جعلی را بشناسند از کلاهبرداری های اینترنتی ایمن خواهند شد.

رییس پلیس فتای استان زنجان افزود: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی، موضوع را از طریق 110 یا سایت پلیس  فتا به آدرس www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با عنوان خرید بن تخفیف کالا

کلاهبرداری با عنوان خرید بن تخفیف کالا