مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-11بين الملل

ارائه قطعنامه ضد ایرانی آمریکا در شورای امنیت به تعویق افتاد


قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران برای تصویب در شورای امنیت، حداقل به 9 رای نیاز دارد در حالیکه منابع دیپلماتیک در گفت وگوهای غیررسمی به رسانه های غربی گفته اند، - این حد از آرا وجود نخواهد داشت تا به وتوی روسیه و چین نیاز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ارائه قطعنامه ضد ایرانی آمریکا برای تحریم تسلیحاتی که گفته می شد شامگاه دوشنبه به طور رسمی برای رای گیری عرضه خواهد شد، به تعویق افتاد.

بنابر آخرین خبرهای رسیده به خبرنگاران سازمان ملل متحد، این قطعنامه قرار بود شامگاه دوشنبه به وقت محلی به اعضای شورا برای رای دادن ارائه شود، اما تا آخر این روز، چنین امری محقق نشده است.

برخی منابع دیپلماتیک احتمال داده اند، این مساله به اول صبح سه شنبه موکول شده باشد اما هنوز به طور قطع مشخص نیست، تصمیم آمریکایی ها چه خواهد بود.

در صورتی که قطعنامه روز سه شنبه به طور رسمی برای رای گیری ارائه شود، اعضای شورا 24 ساعت فرصت خواهند داشت تا به آن رای دهند و رییس شورا هم تا 12 ساعت پس از آن، نتایج آرا را اعلام خواهد کرد.

رابرت مالی رییس گروه بحران و عضو شورای امنیت ملی دولت اوباما شامگاه دوشنبه در یادداشت توییتری گفت: ریچارد گوان، مدیر گروه بین المللی بحران در سازمان ملل متحد گفت شانس آمریکا برای پیشبرد هدف خود در تصویب تحریم تسلیحاتی ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه قطعنامه ضد ایرانی آمریکا در شورای امنیت به تعویق افتاد

ارائه قطعنامه ضد ایرانی آمریکا در شورای امنیت به تعویق افتاد