مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 19:252020-08-10بين الملل

«کودتای سیاسی» به جای «مسئولیت پذیری»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، پس از انفجار مهیب بندر بیروت بهره برداری های سیاسی از آن کلید خورد.

پیش از این انفجار ناصیف حتی وزیر خارجه سابق لبنان تحت فشارهای خارجی از سِمَت خود استعفا داد و پس از انفجار نیز فشارها علیه دولت حسان دیاب .

- درحالی که پس از انفجار بیروت نیاز به مسئولیت پذیری مسئولان لبنانی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود، اما برخی طرف های داخلی با حمایت های خارجی مسیر کودتای سیاسی علیه دولت را در پیش گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، پس از انفجار مهیب بندر بیروت بهره برداری های سیاسی از آن کلید خورد.

پیش از این انفجار ناصیف حتی وزیر خارجه سابق لبنان تحت فشارهای خارجی از سِمَت خود استعفا داد و پس از انفجار نیز فشارها علیه دولت حسان دیاب برای وادار کردن آن به استعفا تشدید شد.

رسانه های آمریکایی و سعودی در طول این مدت تلاش کردند تا با هدف ایجاد تنش و خلأ سیاسی در لبنان فشارهای خود را علیه لبنان به طور عام و علیه حسان دیاب به طور خاص، گسترش دهند.

فشارهای خارجی علیه دولت حسان دیاب با هدف ایجاد خلأ سیاسی در لبنان تا جایی پیش رفت که لحظاتی پیش وزیربهداشت لبنان از استعفای کابینه لبنان خبر داد و خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که حسان الدیاب تا لحظاتی بعد استعفای خود را اعلام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کودتای سیاسی» به جای «مسئولیت پذیری»

«کودتای سیاسی» به جای «مسئولیت پذیری»