مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 17:202020-08-10دانش

وزارت علوم تعویق کنکور سراسری را پذیرفت/2 دلیل تعویق کنکور سراسری 99


در گفت وگوی امشب وزرای بهداشت و علوم، وزیر بهداشت پیشنهاد تعویق کنکور سراسری تا رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی را مطرح کرد و وزیر علوم این پیشنهاد را پذیرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، آخرین اخبار از کنکور سراسری از پیشنهاد وزارت بهداشت برای تعویق یک ماهه آزمون و واکنش وزارت علوم به این پیشنهاد حکایت دارد.

کنکور سراسری 99، یک میلیون و 393 هزار و 31 نفر داوطلب دارد و قرار بود در روزهای 29، 30 و 31 مردادماه و اول شهریورماه در سه هزار حوزه امتحانی برگزار شود.

امشب سعید نمکی وزیر بهداشت در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز عصر مجدد با حضور  ریاست محترم کمیسیون های آموزش و تحقیقات و بهداشت و درمان مجلس و تعدادی از نمایندگان محترم مجلس و همچنین وزیر محترم علوم و رییس سازمان سنجش جلسه ای داشتیم.

نمکی در ادامه آورده است: وزیر محترم علوم و رییس سازمان سنجش اعلام کردند که اجرای پروتکل های سختگیرانه در این زمان باقیمانده میسر نیست، مگر این دستورالعمل ها برای برگزاری آزمون سراسری تغییر کند.

*پیشنهاد وزیر بهداشت برای تعویق کنکور سراسری تا رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی  وی افزود: در این جلسه اعلام کردم به عنوان وزیر بهداشت و متولی سلامت این کشور، قطعا سلامت فرزندانمان برای ما در اولویت است و از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت علوم تعویق کنکور سراسری را پذیرفت/2 دلیل تعویق کنکور سراسری 99

وزارت علوم تعویق کنکور سراسری را پذیرفت/2 دلیل تعویق کنکور سراسری 99