مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 16:302020-08-10بين الملل

ایران به هر اقدام تحریک آمیز آمریکا پاسخ قاطع می دهد


هر نوع قطعنامه ای در نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد غیرقابل قبول بوده و به استهزا گرفتن قوانین بین المللی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی ربیعی سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره درباره پیامدهای ارائه قطعنامه آمریکا به شورای امنیت برای تداوم تحریم تسلیحاتی ایران تصریح کرد: آمریکا به اعتراف رهبرانش از برجام خارج شده و تا زمان بازگشت کامل به آن و انجام تمامی تعهداتش، هیچ حقی چه در ارتباط با متن توافق و چه مرتبط با قطعنامه شورای امنیت ملل متحد در حمایت از آن ندارد.

سخنگوی دولت افزود: رژیم آمریکا به خوبی می داند که این تلاش مخرب، قانون گریزانه و بدخواهانه، به ناکامی فاجعه آمیز و منزوی کننده دیگری تبدیل خواهد شد و اصرار آمریکایی ها به تداوم این مسیر از پیش شکست خورده نمی تواند معنایی جز سماجت در برابر پذیرش واقعیت ها داشته باشد.

ربیعی اظهار داشت: واقعیت این است که جامعه بین المللی مصمم در پاسداری از قوانین، توافقات و مقررات حاکم میان کشورها و سدی بلند و غیرقابل عبور برای آمریکا در متزلزل کردن پایه های ثبات و امنیت جهانی است.

سخنگوی دولت ایران تصریح کرد: به نظر می رسد که سیاست گذاران گمراه در آمریکا حاضرند پافشاری به ناتوانی خود در درک حقایق بین المللی را تا جایی ادامه دهند که آمریکا و نحوه رهبری آن را بی اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به هر اقدام تحریک آمیز آمریکا پاسخ قاطع می دهد

ایران به هر اقدام تحریک آمیز آمریکا پاسخ قاطع می دهد