مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:502020-08-10اقتصادي

سهم اقتصاد دریا در تولید ناخالص ملی کشور بسیار ناچیز است


وبینار گفتمان مهارتی و اقتصاد کرانه ای، نگاهی به تاثیر دانشگاه فنی و حرفه ای در کارآفرینی دریایی با محورهای علوم دریایی، منابع طبیعی دریا، - ایسنا/بوشهر وبینار گفتمان مهارتی و اقتصاد کرانه ای، نگاهی به تاثیر دانشگاه فنی و حرفه ای در کارآفرینی دریایی با محورهای علوم دریایی، منابع طبیعی دریا، اقتصاد و مدیریت دریا، و مهندسی دریا برگزار شد.

اکبر منصوری نسب، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: کشور ایران با قرارگیری در مجاورت خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر از موهبتی بزرگ برخوردار است، در حقیقت دریا به عنوان یک موهبت الهی در تسخیر انسان است.

وی با بیان اینکه ما از اقتصاد دریا کم بهره برده ایم، افزود: ما آن طوری که باید و استفاده از دریا متناسب بود از آن بهره نبرده ایم، در شرایطی که موقعیت بسیار خوبی را در این زمینه داریم و باید بیشتر بهره ببریم، متاسفانه سهم اقتصاد دریا در تولید ناخالص ملی کشور در حالت خوش بینانه بسیار ناچیز است.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر دریا را اقتصادی پردرآمد و اشتغالزا توصیف کرد و گفت: اقتصاد دریا اقتصادی بزرگ است و ایران با داشتن ظرفیت های فراوان در این بخش هم می تواند مشکلات بیکاری را مرتفع سازد و هم گام هایی در جهت توسعه کشور بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم اقتصاد دریا در تولید ناخالص ملی کشور بسیار ناچیز است

سهم اقتصاد دریا در تولید ناخالص ملی کشور بسیار ناچیز است