مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 10:202020-08-10سياسي

کدخدایی: کسانی که دوره های قبل رد صلاحیت شده اند در انتخابات 1400 ثبت نام نکنند


در خصوص ورود برخی افراد حدس و گمانه زنی هست.

اما نکته ای که الآن به ذهن من رسید و البته باید با اعضای شورای نگهبان هم مشورت شود، این است که از لحاظ قانونی افراد هر زمانی می توانند ثبت نام کنند ولی شاید بتوان توصیه کرد کسانی که در دوره های گذشته ثبت نام کرده .

- در خصوص ورود برخی افراد حدس و گمانه زنی هست.

اما نکته ای که الآن به ذهن من رسید و البته باید با اعضای شورای نگهبان هم مشورت شود، این است که از لحاظ قانونی افراد هر زمانی می توانند ثبت نام کنند ولی شاید بتوان توصیه کرد کسانی که در دوره های گذشته ثبت نام کرده اند و صلاحیت آنها احراز نشده است، این بار ثبت نام نکنند.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان هنوز درگیر انتخابات ریاست جمهوری 1400 نشده است و در این زمینه ورود نکرده و اقدامی نیز نکرده است.

از جهات قانونی افراد می توانند در هر زمان ثبت نام کنند اما شاید بتوان توصیه کرد افرادی که در گذشته رد صلاحیت شده اند، دیگر ثبت نام نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جماران، عباسعلی کدخدایی در نشست خبری امروز(دوشنبه 20 مرداد ماه) با اشاره به انتقاد آیت الله جنتی از نوع نظارت بر انتخابات شورای شهر، گفت: این موضوع دو بحث انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دیگری نظارت بر نمایندگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدخدایی: کسانی که دوره های قبل رد صلاحیت شده اند در انتخابات 1400 ثبت نام نکنند

کدخدایی: کسانی که دوره های قبل رد صلاحیت شده اند در انتخابات 1400 ثبت نام نکنند