مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 05:402020-08-10حوادث

آتش سوزی در مراتع خداآفرین به طور کامل مهار شد


آتش سوزی در مراتع آوارسین و هوچ سفلی از توابع شهرستان خداآفرین به طور کامل مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از مهار آتش سوزی در مراتع روستای آوارسین و منطقه هوچ سفلی از توابع شهرستان خداآفرین خبر داد و  اظهار داشت: نیروهای عمل کننده برای لکه گیری آتش در منطقه حضور دارند.

محمدباقر هنربر اظهار داشت: این آتش سوزی که از ظهر دیروز در این منطقه آغاز شده بود با تلاش نیروهای عملیاتی و امدادی، صبح امروز به طور کامل مهار شد و نیروها در حال لکه گیری آتش هستند.

وی افزود: به نیروهای عملیاتی و امدادی مستقر در منطقه تأکید شده است که با توجه به وزش باد و احتمال شعله ور شدن آتش، در منطقه حضور داشته باشند تا از گسترش آتش سوزی جلوگیری شود.

هنربر خاطرنشان کرد: در عملیات مهار این آتش سوزی، یگان های حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی، نیروهای بسیج، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، مرزبانی و هلال احمر، نیروهای مردمی و کوهنوردان بومی و دهیاران و شوراهای اسلامی منطقه مشارکت فعال داشتند که از همه آنها قدردانی می کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی همچنین از مهار آتش سوزی در چهار نقطه از مراتع شهرستان کلیبر شامل خریل، ییلاق تاروردی اولن، نوجه ده و صومعه در ساعت 8 شب روز یکشنبه خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در مراتع خداآفرین به طور کامل مهار شد

آتش سوزی در مراتع خداآفرین به طور کامل مهار شد