مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-10سياسي

تدوین پروتکل برگزاری عزاداری ایام محرم در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از تدوین و ابلاغ پروتکل های برگزاری برنامه ها و عزاداری ایام ماه محرم در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید رضا افتخاری پیش از ظهر دوشنبه در نشست کارگروه رسانه ای محرم، افزود: پروتکل های برگزاری ایام محرم به استان ابلاغ و با تدوین برش های استانی، ظرفیت سازی برای پوشش هیأت ها در قالب این پروتکل ها عملیاتی خواهد شد.

وی ابراز داشت: سلامت مردم خط قرمز ماست و همه مسئول جان انسان ها هستیم و برنامه های ایام محرم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرایی شود.

افتخاری با اشاره به ضوابط برگزاری محرم 1399، از برگزاری و فعال سازی کارگروه محرم با محوریت سازمان تبلیغات و پوشش 24 دستگاه خبر داد و عنوان کرد: در حد امکان باید برنامه ها در فضای باز برگزار شود.

افتخاری از برگزاری دو جلسه کارگروه در استان خبر داد و بیان کرد: همچنین جلسه ای با مسئولین هیأت ها طی روز سه شنبه و جلسه ای دیگر برای نهایی کردن دستور العمل ها طی روز چهارشنبه خواهیم داشت.

افتخاری با اشاره به برنامه های محرم، عنوان کرد: تکثیر روضه های خانگی مورد تاکید بوده و طراحی چند برنامه با محوریت پخش زنده و استفاده خانواده ها از بستر تلویزیون را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین پروتکل برگزاری عزاداری ایام محرم در کهگیلویه و بویراحمد

تدوین پروتکل برگزاری عزاداری ایام محرم در کهگیلویه و بویراحمد