مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 04:252020-08-10سياسي

چهاردمین مرحله از نهضت احسان و تعاون در امتداد نگاه شهدا + فیلم


رییس خیریه 110 امام علی (ع) و برادر شهید عباسعلی نیرین گفت: چهاردهمین مرحله از نهضت احسان و همدلی طبق سنوات گذشته نام سرداران شهید علیرضا و سیدغلامرضا نوری، - خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس فرهنگی همان طور که می دانیم، در طی چند سال اخیر در پی گرانی ها و قیمت های نجومی ارقام و کالاهای مورد نیاز هر خانوار به ویژه شیوع ویروس کمک مومنانه هم که مصداق واقعی حرکات خیر مردمی شد.

جالب است بدانیم که در این میان، هستند خیریه هایی که خیرشان را وابسته به نگاه و نظر شهدا می دانند، گویی کمک های شان همچون چشمه جاری است، هر بار اعمال خیر خود را با نام یک شهید مزین کرده و برکات زیادی نصیب حال شان می شود.

خیریه 110 امام علی (ع) در شهر ساری، یکی از متولیان خیر در سطح استان مازندران است، که توسط برادر شهید جانباز عباسعلی نیرین مدیریت می شود.

محمدعلی نیرین برادر این شهید ساروی و رییس خیریه 110 امام علی (ع) در گفت وگو با ما از چهاردمین مرحله از احسان و تعاون خبر می دهد و می گوید؛ به لطف یزدان و با مدد از نام مبارک امیرالمومنین علی (ع) به همت و همیاری خالصانه جمعی از خیران مومن و نوع دوست چهاردهمین مرحله طرح توزیع احسان خیریه 110 طبرستان ساری رقم خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردمین مرحله از نهضت احسان و تعاون در امتداد نگاه شهدا + فیلم

چهاردمین مرحله از نهضت احسان و تعاون در امتداد نگاه شهدا + فیلم