مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 04:252020-08-10سياسي

470 تخت بیمارستانی در مازندران افتتاح شد/ جذب 1078 نیروی درمانی


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه 310 میلیارد تومان برای مقابله با کرونا در استان هزینه شده است، گفت: 470 تخت بیمارستانی طی شش ماه اخیر در استان بهره برداری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عباس موسوی صبح دوشنبه در نشست مجازی با رسانه ها با گرامیداشت روز خبرنگار با اظهار اینکه خبرنگاری در دنیای مدرن همیشه مورد توجه بوده است و باید کارکرد مهم این شغل را پاس داریم، افزود: کار خبرنگاری همانند آینه است واگر آینه شفاف باشد و بتواند واقعیت موجود را نشان دهد و اگر به خبرنگاری حرفه ای و نشان دهنده واقعیت ها برسیم، جامعه از مزایای این حرفه سود خواهد برد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و رسانه ها در ایام کرونا مفید و اثرگذار بوده است، افزود: در حوزه سلامت 75 درصد از فعالیت ها به خارج از حوزه برمی گردد اما در این بیماری، نقش اجتماع بسیار اثرگذارتر خود را نشان داده است.

موسوی یادآور شد: اگر نتوانیم جلوی گسترش بیماری را بگیریم هیچ نظام سلامتی نمی تواند مقابل بیماری مقاومت می کند و باید تولید بیمار را کنترل کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 310 میلیارد تومان اعتبار برای مقابله و مهار کرونا در استان جذب شده است، افزود: این اعتبارات در حوزه های زیرساختی، تأمین تجهیزات، تکمیل و بهره بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

470 تخت بیمارستانی در مازندران افتتاح شد/ جذب 1078 نیروی درمانی

470 تخت بیمارستانی در مازندران افتتاح شد/ جذب 1078 نیروی درمانی