مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 04:002020-08-10سياسي

استاندار خراسان رضوی: همکاری لازم برای احداث 2 هزار «خانه هلال» را انجام می دهیم


استاندار خراسان رضوی در دیدار با رییس جمعیت هلال احمر کشور گفت: ما برای احداث خانه های هلال تا سقف 2 هزار مورد همکاری لازم را صورت خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در دیدار با رییس جمعیت هلال احمر کشور به کنترل تدریجی شیوع ویروس کرونا اشاره و اظهار کرد: مسئولین سفرهای خود را با حفظ پروتکل های بهداشتی از سر بگیرند.

استاندار خراسان رضوی بر امکانات متعدد جمعیت هلال احمر در حوزه اقتصادی تأکید کرد و افزود: باید برای این سرمایه برنامه ریزی کرد و مردم نیز اگر شفافیت ببینند، کمک خواهند کرد.

وی برای فعالیت استانداری در بخش توسعه اعلام آمادگی کرد و گفت: ما برای احداث خانه های هلال تا سقف 2 هزار مورد همکاری لازم را صورت خواهیم داد.

وجود 17 هزار خانه بهداشت و 2 هزار خانه سلامت در کشور  رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز به وجود 17 هزار خانه بهداشت و 2 هزار خانه سلامت در کشور اشاره کرد و گفت: بر این اساس ما به 37 هزار خانه هلال در روستاهای مختلف نیاز داریم.

کریم همتی، استان خراسان رضوی را دارای امکانات و زیرساخت های بسیار مناسب دانست و افزود: امیدواریم با همکاری استانداری بتوانیم در کنار احداث خانه های هلال، در حوزه آموزش همگانی و تبلیغ فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان رضوی: همکاری لازم برای احداث 2 هزار «خانه هلال» را انجام می دهیم

استاندار خراسان رضوی: همکاری لازم برای احداث 2 هزار «خانه هلال» را انجام می دهیم