مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 23:452020-08-09اقتصادي

خاطره ای خوب در حادثه ای تلخ!/ همدلی در کیش؛ الگویی که در «آتش» نمایان شد + عکس


آتش سوزی مهیب و غیر قابل باور بازار پردیس کیش در گرم ترین روزهای تابستان نشان داد که این جزیره می تواند به جز الگوهای اقتصادی، گردشگری و زیربنایی الگویی بسیار مناسب از همدلی و از خودگذشتگی هم باشد.

- خبرگزاری فارس - کیش، محمدرضا بازگیر: آتش سوزی مهیب و غیر قابل باور بازار پردیس کیش در گرم ترین روزهای تابستان نشان داد که این جزیره می تواند به جز الگوهای اقتصادی، گردشگری و زیربنایی الگویی بسیار مناسب از همدلی و از خودگذشتگی هم باشد.

اتصال برق و شعله های آتشی که رفته رفته زیاد و زیادتر شد و می رفت که ده ها مغازه را تبدیل به خاکستر کند و خسارت سنگین و غم باری را در این شرایط  بد اقتصادی برای فعالان اقتصادی و ساکنان جزیره رقم بزند.

هرچند که لحظه به لحظه آتش گرفتن این بازار در ذهن بسیاری از ساکنین و فعالین اقتصادی این منطقه آزاد تجاری بعنوان یک خاطره تلخ ماندگار شد اما رشادت ها و ازخودگذشتگی های نیروهای مردمی، امدادی، آتش نشانی و شرکت های تابعه منطقه آزاد کیش و حتی نیروهای نظامی جزیره نگذاشت دامنه این آتش سوزی مهیب که حتی می توانست به راحتی به بازارهای مجاور هم سرایت کند به خاطره ای تلخ تر بدل شود.

آنچه که  مطمئنا جزیره کیش را در میان بسیاری شهرهای کشور متفاوت تر نموده است فقط زیبایی های منحصربه فرد این جزیره مرجانی و پتانسیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره ای خوب در حادثه ای تلخ!/ همدلی در کیش؛ الگویی که در «آتش» نمایان شد + عکس

خاطره ای خوب در حادثه ای تلخ!/ همدلی در کیش؛ الگویی که در «آتش» نمایان شد + عکس