مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 22:102020-08-09بين الملل

فرودگاه بین المللی بغداد از مواد خطرناک پاکسازی می شود


سازمان گذرگاه های مرزی عراق اعلام کرد که دستورات نخست وزیر این کشور به نهادهای ذیربط مبنی بر تخلیه فرودگاه بین المللی بغداد از مواد خطرناک به مرحله اجرا درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از میدل ایست نیوز، سازمان گذرگاه های مرزی عراق از اجرای دستورات مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور به نهادهای ذیربط برای تخلیه فرودگاه بین المللی بغداد از مواد خطرناک خبر داد.

در بیانیه گذرگاه های مرزی عراق آمده است: در راستای اجرای دستورات الکاظمی در تشکیل کمیته فوری برای شناسایی مواد بسیار خطرناک (شیمیایی، چندمنظوره و نترات آمونیوم) در همه گذرگاه های آبی، زمینی و دریایی و اتخاذ همه اقدامات عملی و پیشگیرانه برای دورسازی این مواد از مناطق مسکونی با نظارت مستقیم عمر الوائلی ، رییس سازمان گذرگاه های مرزی با مرکز عملیات ملی ارتباط برقرار شد تا اداره مهندسی نظامی وابسته به وزارت دفاع کادر انسانی و سازوکارهای لازم برای انتقال مواد خطرناک به شیوه ای ایمن از بخش ترابری هوایی فرودگاه بین المللی بغداد را تأمین کند، در ادامه عملیات نقل و انتقال سریعاً و با حرفه ای گری عالی به مخازن اداره مهندسی نظامی انجام شد .

این در حالی است که سه شنبه هفته گذشته در نتیجه انفجار ماده آمونیوم نیترات در بندر بیروت، دست کم 158 تن کشته و هزاران شهروند لبنانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه بین المللی بغداد از مواد خطرناک پاکسازی می شود

فرودگاه بین المللی بغداد از مواد خطرناک پاکسازی می شود