مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 15:552020-08-09اقتصادي

ضرورت استفاده از حقوقدانان در دستگاه های اجرایی


رییس کانون وکلای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه درصد بالایی از افراد فارغ التحصیل رشته حقوق بیکار هستند، گفت: دستگاه های اجرایی از کمبود کارشناس حقوقی رنج می برند و می توان از حقوقدانان استفاده کرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس کانون وکلای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه درصد بالایی از افراد فارغ التحصیل رشته حقوق بیکار هستند، گفت: دستگاه های اجرایی از کمبود کارشناس حقوقی رنج می برند و می توان از حقوقدانان استفاده کرد.

تقی مبینی 19 مردادماه در آیین تجلیل از خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، آغاز به کار کانون وکلای چهارمحال و بختیاری را از مهرماه سال 1391 عنوان و تصریح کرد: در این تاریخ کانون وکلای استان از کانون استان اصفهان و مرکزی جدا شد و هم اکنون با 255 وکیل پایه یک در سطح استان و 40 کارآموز وکالتِ در حال گذراندن دوره مشغول به فعالیت است که از این کارآموزان پس از 18 ماه آزمون اختبار گرفته شده و افراد برگزیده به تعداد وکلای دارای پروانه وکالت استان اضافه خواهند شد.

رییس کانون وکلای چهارمحال و بختیاری سهمیه تعداد وکلای استان را برای سال جاری 20 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 6 نفر مربوط به فرزندان ایثارگران است و همه ساله کمیسیونی متشکل از 3 نفر با مدیریت رییس دادگستری، رییس شعبه اول دادگاه استان و رییس کانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از حقوقدانان در دستگاه های اجرایی

ضرورت استفاده از حقوقدانان در دستگاه های اجرایی