مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 15:202020-08-09حوادث

دستگیری 9 سارق در خدابنده


فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری 9 سارق و کشف 16 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

- محسن غنیمتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برای ایجاد امنیت بیشتر طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان به صورت مستمر و در حوزه های مختلف اجرا می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با همکاری دادستانی شهرستان با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش فردی و اجتماعی، پاسخگویی به مطالبات مردمی و پیشگیری از سرقت خرد و کلان در شهرستان خدابنده اجرا شد.

وی افزود: با اجرای این طرح که در چند نوبت و محلات مختلف اجرا شد، تعداد 9 سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و تعداد 16 فقره سرقت شامل سرقت از منزل، مزارع و باغات، ساختمان نیمه کاره، موتورسیکلت، اماکن خصوصی و محتویات داخل خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در خاتمه با اشاره به معرفی متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی به شهروندان توصیه کرد: مردم با حذف زمینه های وقوع جرم و نصب امکانات ایمنی و بازدارنده، مانع از سرقت اموال خود شده و در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و یا وقوع سرقت موضوع را در اسرع وقت با مرکز فوریت ها پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 9 سارق در خدابنده

دستگیری 9 سارق در خدابنده