مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 13:502020-08-09سياسي

بیش از 30 درصد داوطلبان کنکور ارشد در یزد غایب بودند


نماینده تام الاختیار دانشگاه یزد گفت: در استان یزد از مجموع 11 هزار و 836 داوطلب ثبت نام شد که 30 درصد این افراد در زمان برگزاری کنکور غایب بودند.

- سیدمحسن میرحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از مجموع 11 هزار و 836 داوطلب ثبت نام شده، 7 هزار و 773 نفر در آزمون شرکت کردند که از این تعداد 49 درصد زن و 51 درصد مرد هستند.

وی افزود: کنکور ارشد در دو شهرستان اردکان و یزد برگزار شد که در شهرستان یزد این آزمون در چهار حوزه دانشگاه یزد، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور و دانشگاه فنی حرفه ای شهید صدوقی برگزار شد.

نماینده تام الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون های سراسری در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری آزمون ارشد بیان کرد: بر اساس دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان و عوامل اجرایی آزمون موظف به پرکردن فرم خوداظهاری درباره بیماری کرونا بودند و استفاده از ماسک برای داوطلبان و ماسک و دستکش برای عوامل اجرایی الزامی بود.

میرحسینی عنوان کرد: فاصله فیزیکی در چیدمان صندلی ها طبق پروتکل های ابلاغ شده و با نظارت نمایندگان مراکز بهداشت رعایت شده بود.

وی ادامه داد: در بدو ورود به جلسه آزمون نیز دایره هایی کشیده شده بود که داوطلبان آزمون با رعایت فاصله فیزیکی به محل آزمون وارد می شدند علاوه بر آن تابلوهای راهنما نیز برای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 30 درصد داوطلبان کنکور ارشد در یزد غایب بودند

بیش از 30 درصد داوطلبان کنکور ارشد در یزد غایب بودند