مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 12:552020-08-09سياسي

قلم خبرنگار نشان از شرافت او است


خبرنگاران مهم ترین ابزاری که در دست دارند قلم و بیان آن ها است و هر دو نمادی از شرافت خبرنگاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از دماوند، مهدی حیدری فرماندار شهرستان دماوند صبح امروز در نشستی که در محل فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد عید سعید قربان، غدیر و روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهید صارمی، اظهار کرد: خبرنگاران باید در چارچوب اهداف شهید صارمی و خدمت به نظام و انقلاب قدم بردارند.

وی ادامه داد: هم چون سال های گذشته تجمعی برای جشن خبرنگار به وجود نیامد و هماهنگ کردیم تا مدیران به بهانه روز خبرنگار به صورت مستقیم با خبرنگاران در ارتباط باشند.

عشق به میهن و مردم دلیل پذیرش سختی های شغل خبرنگاری  فرماندار دماوند اضافه کرد: خبرنگاران مهم ترین ابزاری که در دست دارند قلم و بیان آن ها است، و هر دو نمادی از شرافت خبرنگاری است و زمانی که بحث شرافت پیش می آید کسی حق ندارد این مهم را مورد معامله قرار دهد، جامعه ای که درک صحیح دارد ثمره آن وجود خبرنگاران آگاه بوده که توانستند موضوعات را به طور صحیح انعکاس دهند.

حیدری تصریح کرد :خبرنگاران باید همیشه با اقتدار و پایداری در این راه حرکت کنند و قطعاً افرادی هستند که خطرات زیای را با جان می خرند و بالاترین اتفاقی که در این مسیر خطرپذیری رخ می دهد مسیر شهادت است؛ خبرنگاران راه و هدفی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلم خبرنگار نشان از شرافت او است

قلم خبرنگار نشان از شرافت او است