مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 12:502020-08-09اجتماعي

به خاطر کرونا هیچ ماموریتی را تعطیل نمی کنیم


نمی شود هیچ ماموریتی را تعطیل کنیم؛ اگر کرونا مسیری را مسدود کرده باید از مسیری دیگر کار را به پیش بیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن حاجی میرزایی در دیدار مدیران و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در مجموعه فرهنگی آموزشی حجاب که پس از بازدید از مرکز انیمیشن و همچنین استودیو هنر پویا برگزار شد، اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقش بسیار پر رنگ و تاثیرگذاری در آینده این سرزمین دارد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: نظام تعلیم و تربیت با توجه به سال هایی را که سپری کرده است امروز می توان ارزیابی داشته باشیم، تا ببینیم تا چه حد در تحقق اهدافش موفق بوده است.

بی شک دستاوردها و موفقیت هایی داشته است و در برخی زمینه ها موفقیت ها چشم گیر و تاثیرگذار بوده است اما وقتی از زاویه توجه به ماموریت های اصلی نظام تعلیم و تربیت به عملکرد نظام تعلیم و تربیت نگاه می کنیم نقدهای بسیاری وجود دارد.

وی افزود: ما در صدد هستیم انسانی را به جامعه ارائه کنیم که ظرفیت های او محرز شده و توانمندی ها و استعدادهایش شکوفا باشد و مجال کافی برای بروز و ظهور خلاقیت ها فراهم شده باشد ما انسان ها را برای یک زندگی سخت و پیچیده آماده می کنیم زیرا دنیایی که فراروی ماست دنیایی پیچیده و پر مسئله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به خاطر کرونا هیچ ماموریتی را تعطیل نمی کنیم

به خاطر کرونا هیچ ماموریتی را تعطیل نمی کنیم