مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 12:352020-08-09فرهنگي

راهیابی 5 نمایش قرآنی به دومین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم کهگیلویه و بویراحمد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از راهیابی پنج نمایش قرآنی به دومین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم قرآنی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از راهیابی پنج نمایش قرآنی به دومین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم قرآنی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

سید ایرج کاظمی جو در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هیات داوران دومین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم قرآنی کهگیلویه و بویراحمد آرای خود را پس از بررسی 9 اثر نمایشی، پنج اثر نمایشی را به عنوان برگزیده به دبیرخانه دومین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم قرآنی معرفی نمودند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه هییت داوران دومین جشنواره تئاتر خیابانی علوم قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد را متشکل از زهرا نجف پور، رضا شریعتی راد و رضا رفیعی از هنرمندان فعال و توانمند در عرصه بازیگری و کارگردانی و ادبیات نمایشی استان عنوان کرد.

کاظمی جو اسامی آثار راه یافته به جشنواره را شامل نمایش سرگذشت نابهنگام نویسنده داوود پارسا و کارگردان معصومه جهانپور از لیکک، گروه تئاتر ترمه، نمایش در کلبه ما رونق اگر نیست، صفاهست نویسنده و کارگردان یاسر خالقی از لنده گروه تئاتر فردا از لنده، سند نویسنده و کارگردان افضل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 5 نمایش قرآنی به دومین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم کهگیلویه و بویراحمد

راهیابی 5 نمایش قرآنی به دومین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم کهگیلویه و بویراحمد