مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-09اقتصادي

جزییات مصوبه سران قوا برای انتشار 100 هزار میلیارد تومان اوراق مازاد توسط دولت


پس از انجام 20 درصد صرفه جویی در هزینه های اجتناب ناپذیر دولت، امکان انتشار 100 هزار میلیارد تومان اوراق مازاد بر ظرفیت قانون بودجه 99 وجود دارد.

- معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: پس از انجام 20 درصد صرفه جویی در هزینه های اجتناب ناپذیر دولت، امکان انتشار 100 هزار میلیارد تومان اوراق مازاد بر ظرفیت قانون بودجه 99 وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه این سازمان در نوشتاری با عنوان سکانداری در امواج به مسائلی پیرامون بودجه پرداخته است.

پورمحمدی در این نوشتار، از اعمال و رعایت ضوابط و قواعد سخت بودجه ای که سازمان برنامه و بودجه برای گذار از این دوران و کاهش مخاطرات، ناگزیر از آن شده، سخن گفته و به این پنج سوال اساسی پاسخ داده است: استفاده دولت از منابع ذخیره شده صندوق توسعه ملی در سال 1397 ریشه تورم است؟ دولت با انتشار حجم بالای اوراق بازارهای مالی را تحت تأثیر قرار می دهد؟ چرا در شرایطی که دولت با محدودیت منابع مواجه است، سیاست هایی با هدف کمک به معیشت مردم دنبال می شود؟ کسری بودجه ریشه تورم کنونی است؟ علت افزایش تورم تیر ماه چیست؟ متن کامل این نوشتار را در ادامه بخوانید: در سال های اخیر سازمان برنامه و بودجه کشور تجربه ای سخت و گرانب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مصوبه سران قوا برای انتشار 100 هزار میلیارد تومان اوراق مازاد توسط دولت

جزییات مصوبه سران قوا برای انتشار 100 هزار میلیارد تومان اوراق مازاد توسط دولت