مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 10:252020-08-09بين الملل

حمله تظاهرکنندگان عراقی به ساختمان استانداری ذی قار


تظاهرکنندگان عراقی امروز به ساختمان استانداری ذی قار در جنوب این کشور حمله کرده و خواستار برکناری مسؤولین این استان شدند.

- تظاهرکنندگان عراقی امروز به ساختمان استانداری ذی قار در جنوب این کشور حمله کرده و خواستار برکناری مسؤولین این استان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، صدها تن از معترضان عراقی در اعتراض به نابسامانی خدمات رسانی و قطعی برق تظاهراتی برگزار کرده و خواستار برکناری مسؤولان این استان شدند.

صدها تن از ساکنان شهرستان الفهود در استان ذی قار به شهر الناصریه رسیدند و به ساختمان استانداری ذی قار در شهر الناصریه، مرکز این استان حمله کردند.

شاهدان عینی اعلام کردند که این تظاهرات را عشایر منطقه الفهود ترتیب دادند و شرکت کنندگان در این تظاهرات کاهش خدمات را محکوم و مسؤولان این استان را به فساد و سوء مدیریت متهم کردند.

از ماه های گذشته، میدان الحبوبی در مرکز شهر الناصریه مرکز اعتراضات مردمی علیه عادل عبدالمهدی، نخست وزیر سابق عراق و احزاب سیاسی بوده است.

درد و رنج شهروندان عراقی به ویژه هزاران آواره در استان های مختلف عراق به دلیل اختلال برق رسانی به منازل و اردوگاه های آوارگان افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله تظاهرکنندگان عراقی به ساختمان استانداری ذی قار

حمله تظاهرکنندگان عراقی به ساختمان استانداری ذی قار