مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-09پزشكي

اهدای زندگی به 3 بیمار نیازمند توسط جوان رفسنجانی


مسئول هماهنگ کننده اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: جوان 36 ساله رفسنجانی در روز تولدش به 3 بیمار نیازمند زندگی بخشید.

- ایسنا/کرمان مسئول هماهنگ کننده اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: جوان 36 ساله رفسنجانی در روز تولدش به 3 بیمار نیازمند زندگی بخشید.

زهرا عظیمی صبح امروز 19 مرداد ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جوان 36 ساله رفسنجانی به نام مسلم حمید پور عرب بدویی در روز تولدش به 3 بیمار نیازمند، زندگی اهدا کرد.

وی افزود: اهداکننده که به دلیل تصادف در شب سیزدهم مرداد دچار مرگ مغزی و به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان انتقال داده شده و در بخش آی سی یو 1 بستری بود، قلب، کبد و دو کلیه اش اهدا شد.

مسئول هماهنگ کننده اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان توضیح داد: بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان امروز میزبان دومین تیم برداشت اعضا از تهران و کرمان در سال جدید بود که گیرنده قلب پسرجوان 18ساله ای است که در بیمارستان مسیح دانشوری تهران همزمان با این جوان نیکوکار برای گرفتن قلب و یک کلیه آماده عمل شد، همچنین کبد به کرمان و یک کلیه هم به شیراز انتقال داده خواهد شد.

عظیمی تصریح کرد: تاکنون در رفسنجان 10 اهدای قلب صورت گرفته که چهار مورد با اورژانس هوایی در این بیمارستان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای زندگی به 3 بیمار نیازمند توسط جوان رفسنجانی

اهدای زندگی به 3 بیمار نیازمند توسط جوان رفسنجانی