مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 08:102020-08-09سياسي

وجود 191 زندانی مهریه در مازندران


رییس ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند مازندران، شمار زندانیان جرایم مالی و غیرعمد استان را 577 نفر اعلام کرد وگفت: تعداد 191 نفر به دلیل مهریه زندانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا عشریه پیش ازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران بااشاره به وجود 577 زندانی غیرعمد در استان افزود: از فروردین تاکنون 93 زندانی توسط ستاد دیه استان آزاد شدند.

وی با عنوان اینکه بیشترین محبوسان و جرایم غیرعمد به دلیل مهریه در زندان به سر می برند، اظهار داشت: در هفته جاری نیز دو زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند.

رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مازندران با اشاره به فصل جدید ستاد دیه استان افزود: مردم مازندران بسیار مؤمن و مهربانی هستند و هر مقطعی که به مشکل خوردیم، پای کار بودند.

وی با اظهار اینکه در مسئله اخیر کرونا مردم بیشترین نقش آفرینی را کردند، ادامه داد: همه زندانیان، مجرم نیستند و برخی ناخواسته گرفتار شدند و باید زمینه آزادی آنان را فراهم کنند.

رییس ستاد دیه مازندران با اشاره به وجود و فعالیت کارخانه های در مازندران از رسانه به عنوان ظرفیت خوبی برای شناخت و معرفی ستاد دیه در استان خبر داد و گفت: کارگروه رسانه ای ستاد دیه استان مازندران راه اندازی و فعال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 191 زندانی مهریه در مازندران

وجود 191 زندانی مهریه در مازندران