مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-09سياسي

کشاورزان، چشم انتظار فعالیت های نمایندگان مجلس در حوزه کشاورزی


باتوجه به این که شغل اصلی مردم شهرستان پلدختر کشاورزی است، در سیل فروردین ماه 98 خسارات زیادی به این بخش وارد شد که لازم بوده نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان نسبت به رفع این مشکلات دغدغه لازم را داشته باشند.

- ایسنا/لرستان امام جمعه پلدختر گفت: باتوجه به این که شغل اصلی مردم شهرستان پلدختر کشاورزی است، در سیل فروردین ماه 98 خسارات زیادی به این بخش وارد شد که لازم بوده نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان نسبت به رفع این مشکلات دغدغه لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با عنایت به مطالبات رهبری مبنی بر انقلابی بودن مجلس شورای اسلامی، شاکله یازدهمین مجلس شورای اسلامی از نمایندگان انقلابی تشکیل شده بنابراین خواه و ناخواه انتظار ما از این نمایندگان و مجلس بیشتر می شود.

وی افزود: آنچه از نمایندگان استان انتظار می رود این است که در طول این چهار سال که فرصت مغتنمی است برای رشد و توسعه استان به ویژه در مباحث اقتصادی و محرومیت زدایی و مباحث فرهنگی به طور جد مطالبه گر باشند.

موسوی با اشاره به این که پلدختر هنوز دست خوش حوادث سیل است، عنوان کرد: مردم هنوز از بحث سیل خارج نشده و خانواده هایی داریم که بلاتکلیف و بی سرپناه مانده اند در این شرایط از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان، چشم انتظار فعالیت های نمایندگان مجلس در حوزه کشاورزی

کشاورزان، چشم انتظار فعالیت های نمایندگان مجلس در حوزه کشاورزی