مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-09سياسي

رسانه ها در اعتلای فرهنگی و تصمیم گیری درست مسئولان نقش جدی دارند


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: رسانه ها با تیزبینی در شناسایی مشکلات و چالش های جامعه و تسریع در حل آنها درتصمیم گیری درست مدیران نیز نقش تعیین کننده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر استان قزوین حضور یافت و از نقش خبرنگاران در اعتلای فرهنگی جامعه تشکر کرد.

اصغری اظهار داشت: یک سیستم زمانی درست عمل می کند که مراوده سالم و منطقی با رسانه ها داشته باشد و از این ظرفیت بخوبی استفاده کند و ما در دوره مدیریت خود درصددیم از خبرنگاران حرفه ای و ایده های آنها بخوبی بهره بگیریم.

وی گفت: شفاف سازی درون سیستمی و دستگاه ها می تواند به اعتماد سازی منجر شود و تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و از آنجا که مدیران معمولاً به اطلاعات و داده های داخلی خود بسنده می کنند و اخبار کانالیزه دریافت می شود نمی تواند جامع و کامل باشد و همه نیازها را برطرف کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: بسیار علاقمند هستیم تا از ضعف ها، چالش ها، مشکلات و لایه های پنهان خود در آموزش و پرورش مطلع شده و برای رفع آن اقدام کنیم که در این مسیر بدون تردید رسانه ها نقش آفرین هستند.

اصغری اضافه کرد: اصحاب رسانه با تیزبینی خود قادرند به شناسایی مشکلات کمک کرده و از نگاه بیرونی بسیاری از کمبودها را شناسایی و رؤیت کرده و به ما منتقل کنند تا رفع آنها تسریع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در اعتلای فرهنگی و تصمیم گیری درست مسئولان نقش جدی دارند

رسانه ها در اعتلای فرهنگی و تصمیم گیری درست مسئولان نقش جدی دارند