مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-09بين الملل

جزییاتی از قرارداد محرمانه نفتی میان شرکت آمریکایی و نیروهای «قسد»


قرارداد محرمانه نفتی میان شرکت آمریکایی و نیروهای «قسد»، به شرکت نفتی ناشناخته «دلتا کرسنت انرژی» آمریکا اجازه می دهد که بدون محدودیت برای استخراج نفت و توسعه چاه های نفت منطقه ای که در کنترل نیروهای قسد است، - جزییاتی از قرارداد محرمانه نفتی میان شرکت آمریکایی و نیروهای قسد قرارداد محرمانه نفتی میان شرکت آمریکایی و نیروهای قسد ، به شرکت نفتی ناشناخته دلتا کرسنت انرژی آمریکا اجازه می دهد که بدون محدودیت برای استخراج نفت و توسعه چاه های نفت منطقه ای که در کنترل نیروهای قسد است، وارد عمل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت آمریکا اولین قرارداد یک شرکت آمریکایی برای توسعه و استخراج نفت از چاه های نفت شمال شرق سوریه را که در کنترل نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) است، تأیید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسی ان ان منابع آگاه خبر داده اند که این قرارداد که مفاد آن محرمانه مانده و بیش از یک سال برای نهایی شدن آن تلاش شده و ماه گذشته با نیروهای دموکراتیک سوریه امضا شده میلیاردها دلار درآمد برای کردهای شمال شرق سوریه تأمین خواهد کرد، بی آنکه هیچ بخشی از این درآمدها در اختیار دولت سوریه قرار گیرد.

این قرارداد با واکنش اعتراض آمیز دولت بشار اسد مواجه شد و این دولت آن را اقدام برای سرقت نفت سوریه خواند و تأکید کرد که این قرارداد را باطل و فاقد وجاهت قانونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از قرارداد محرمانه نفتی میان شرکت آمریکایی و نیروهای «قسد»

جزییاتی از قرارداد محرمانه نفتی میان شرکت آمریکایی و نیروهای «قسد»