مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-09بين الملل

کانادا تدابیر امنیتی رییس سابق اطلاعات سعودی را از بیم ترور افزایش داد


یک رسانه کانادایی نوشت که تدابیر امنیتی برای حفظ جان «علی سعد الجابری» رییس سابق اطلاعات سعودی از بیم ترور وی توسط دولت ریاض، چند برابر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه گلوپ اند میل کانادا در گزارشی نوشت که سازمان امنیت این کشور از تلاش جدیدی برای ترور سعد الجابری خبر داده و از این رو تدابیر امنیتی شدیدتری در محل اقامت وی اتخاذ شده است.

به نوشته این روزنامه به نقل از یک مقام مطلع، مکان سکونت سعد الجابری از بیم ترور مشخص نیست و در اطراف خانه وی مأموران سلطنتی کانادا به همراه محافظان ویژه تا با تجهیزات کامل در حال نگهبانی هستند.

این مقام کانادایی در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص تلاش جدید دولت سعودی برای ترور سعد الجابری ارائه نکرد.

سعد الجابری که  معاون محمد بن نایف پیش از کودتای بن سلمان در ژوئن 2017 بود و ریاست سازمان اطلاعات سعودی را بر عهده داشت، گفته می شود اسنادی در دست دارد که محمد بن سلمان به دنبال آن هاست.

الجابری روز  پنجشنبه هفته گذشته با حضور در یک دادگاه آمریکایی در شهر واشنگتن از محمد بن سلمان به دلیل تلاش برای ترور او شکایت کرد.

در دادخواست الجابری آمده است که ولی عهد سعودی در سال 2018، تیم تروری را برای کشتن وی و قطعه قطعه کردنش به کانادا اعزام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانادا تدابیر امنیتی رییس سابق اطلاعات سعودی را از بیم ترور افزایش داد

کانادا تدابیر امنیتی رییس سابق اطلاعات سعودی را از بیم ترور افزایش داد