مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-09سياسي

یوم العباسی متفاوت در انتظار زنجانی ها


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه امسال یوم العباس متفاوت خواهد بود، گفت: در یوم العباس خیابان های اطراف حسینیه حتما یک برنامه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مختار کرمی در بازدید از  خبرگزاری فارس اظهار کرد: خبرگزاری فارس در تبیین و تشریح سیاست های اوقاف نقش بسزایی دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه کار اصحاب رسانه ارزشمند است و اگر مدیری بخواهد موفق شود همین خبرنگاران موجب آن خواهند شد،گفت: اوقاف نیز به دنبال تعامل و همکاری بیشتر با خبرنگاران است.

وی با بیان اینکه مدیر بدون ارتباط با رسانه ناموفق است، گفت: خبرگزاری فارس نیز در ارتباط با مدیران و همچنین اطلاع رسانی جایگاه خوبی داشته و با انصاف با موضوعات فعالیت کرده است.

کرمی در ارتباط با برنامه های ماه محرم گفت: برنامه ماه محرم تعطیلی بردار نیست و منتهی نوع آن در این شرایط تغییر خواهد کرد و مردم را توجیه خواهیم کرد که به این جهت بروند و کمک ها به سمت خواهد رفت.

مدیرکل اوقاف و امور  خیریه استان زنجان در ارتباط با مباحث مطرح شده در فضای مجازی در زمینه اینکه عزاداری محرم نباید برگزار شود، اظهار کرد: ما در برگزاری برنامه ها تابع قوانین و مقررات هستیم و با هرچیزی که باعث انتشار ویروس می شود مخالف هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوم العباسی متفاوت در انتظار زنجانی ها

یوم العباسی متفاوت در انتظار زنجانی ها