مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 06:202020-08-09فرهنگي

میزبانی جشنواره تئاتر مقاومت از آثار برتر حوزه کودک دو سال اخیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، ناصر آویژه مدیر بخش کودک و نوجوان هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت، - هفدهمین جشنواره سراسری تئاترمقاومت، از آثار برتر و موفق حوزه کودک و نوجوان دو سال اخیر میزبانی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، ناصر آویژه مدیر بخش کودک و نوجوان هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت، از پذیرش آثار موفق این حوزه در دو سال گذشته خبر داد و افزود: هنرمندانی که طی سال های 97 و 98 در حوزه تئاتر کودک و نوجوان با موضوع مقاومت و دفاع مقدس اثر تولید کرده و اجرای عمومی داشته اند، تا پایان مرداد ماه فرصت دارند دی وی دی آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی: تهران، خیابان شهید احمد قیصر (بخارست) هشتم، پلاک 16، طبقه 6 ارسال کنند.

وی همچنین درباره کیفیت آثار ارسال شده گفت: به حمدالله میزان استقبال از این بخش قابل قبول بوده و تاکنون شاهد دریافت آثار خوبی با موضوع انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت بوده ایم.

آویژه با بیان اینکه موضوعات متنوع و گسترده ای در فراخوان این جشنواره پیش بینی شده است افزود: مجددا از هنرمندان این عرصه که با تمام توان و با قلم و فکر و اندیشه در پی ساختن نسلی پرشور و توانمند برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی جشنواره تئاتر مقاومت از آثار برتر حوزه کودک دو سال اخیر

میزبانی جشنواره تئاتر مقاومت از آثار برتر حوزه کودک دو سال اخیر