مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 05:202020-08-09اقتصادي

دلیل افزایش هزار تومانی قیمت هر کیلو مرغ


نایب رییس کانون انجمن صنفی مرغداران گفت: قیمت مرغ زنده اواسط هفته گذشته به 13هزار و500 تومان رسید و به تبع آن قیمت مرغ گرم در بازار هزار تومان افزایش یافت و به حدود 19 هزار و 300 تا 19 هزار و500 تومان رسید.

- نایب رییس کانون انجمن صنفی مرغداران گفت: قیمت مرغ زنده اواسط هفته گذشته به 13هزار و500 تومان رسید و به تبع آن قیمت مرغ گرم در بازار هزار تومان افزایش یافت و به حدود 19 هزار و 300 تا 19 هزار و500 تومان رسید.

حبیب اسدالله نژاد در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه سامانه بازارگاه سیستم بسیار خوبی است و می تواند با تغییرات جزیی مشکل توزیع نهاده ها را به صورت کامل برطرف کند، اظهار کرد: می توان این سیستم را به گونه ای طراحی کرد که یک واحد مرغداری برای تامین نهاده های مورد نیاز به شرکت تعاونی شهرستان یا استان نیازی نداشته باشد و از طرفی هزینه ای بابت درصد فروش به تشکل ها پرداخت نکند و هزینه تمام شده مرغ نیز افزایش نیابد و مستقیما از طریق سامانه بازارگاه خرید خود را انجام دهند.

وی اضافه کرد: سامانه بازارگاه سامانه خوبی است اما مشکلی که وجود دارد این است که تامین و توزیع نهاده ها به درستی از طریق این سامانه صورت نمی گیرد.

نایب رییس کانون انجمن مرغداران اضافه کرد: 50 درصد نهاده مورد نیاز مرغداران از طریق سامانه بازارگاه به واسطه تشکل ها تامین می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل افزایش هزار تومانی قیمت هر کیلو مرغ

دلیل افزایش هزار تومانی قیمت هر کیلو مرغ