مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 05:102020-08-09اقتصادي

تحویل 400 واحد طرح اقدام ملی مسکن در آینده نزدیک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در برنامه گفتگوی 18:30 شبکه خبر سیما درباره نهضت خانه سازی گفت: - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از یک میلیون و 200 هزار واحد برنامه ریزی شده در طرح اقدام ملی، بیش از 400 هزار واحد در مرحله ساخت است که به زودی تحویل متقاضیان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در برنامه گفتگوی 18:30 شبکه خبر سیما درباره نهضت خانه سازی گفت: موضوع مسکن از نظر تاثیر پذیری و تاثیر گذاری یک موضوع فرابخشی است و در شرایط ویژه اقتصادی مسکن یکی از موضوعات اساسی برای تحرک اقتصاد است.

وی افزود: سه استراتژی برای مسکن در وزارت راه طراحی شده که یکی از آنها تولید انبوه مسکن است که بر اساس نیازمندی ها در طرح جامع ملی مسکن در سال 900 تا یک میلیون واحد مسکونی در کشور نیاز داریم که باید در چندسال آینده این نیازها تامین شود بنابرین خانه سازی در مقیاس بزرگ مدنظر است.

در طرح اقدام ملی که طرحی متنوع است در شهرهایی که زمین دولتی داشته باشیم به صورت گروهی به گروه های سه نفر به بالا واگذار می شود و در این طرح بیش از 60 هزار واحد به این گروهها واگذار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 400 واحد طرح اقدام ملی مسکن در آینده نزدیک

تحویل 400 واحد طرح اقدام ملی مسکن در آینده نزدیک