مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-09اقتصادي

عرضه مرغ منجمد در میادین میوه و تره بار از سر گرفته شد


از اول مرداد تاکنون، 450 تن مرغ تازه تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار توزیع شده است و تا پایان مرداد نسبت به عرضه 300 تن مرغ گرم دیگر با قیمت مصوب در میادین اقدام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید سعید راد با تاکید بر اینکه علاوه بر مرغ تازه، توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار نیز از روز گذشته در میادین میوه و تره بار از سر گرفته شده است، افزود: عرضه مرغ منجمد با قیمت مصوب در میادین ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه علاوه بر سهمیه مرغ تنظیم بازار، روزانه 10 تا 20 تُن مرغ گرم با قیمت مصوب نیز از سوی واحدهای پروتیینی میادین میوه و تره بار تهیه و عرضه می شود، تاکید کرد: تلاش می کنیم نیاز شهروندان به مرغ، تخم مرغ و محصولات پروتیینی را تامین و توزیع کنیم.

عضو ستاد تنظیم بازار با تاکید بر اینکه با توجه به تفاوت قابل توجه قیمت مرغ تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار با سطح شهر، استقبال عمومی از این محصول در میادین بسیار بالاست، خاطرنشان کرد: رویکرد ستاد تنظیم بازار، ایجاد آرامش و ثبات در بازار است و به شهروندان اطمینان خاطر می دهیم که کالاهای اساسی مورد نیازشان با قیمت مناسب در دسترس آنها خواهد بود.

مرغ گرم تنظیم بازار با قیمت هر کیلوگرم 15,750 تومان و مرغ منجمد تنظیم بازار با قیمت هر کیلوگرم 13,400 تومان بر اساس سهمیه روزانه اختصاص د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه مرغ منجمد در میادین میوه و تره بار از سر گرفته شد

عرضه مرغ منجمد در میادین میوه و تره بار از سر گرفته شد