مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 04:202020-08-09اقتصادي

پرورش ماهی در قفس چه مزایایی دارد؟


کارشناس مسئول مدیریت شیلات و آبزیان سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری مزایای پرورش ماهی در قفس را مواردی نظیر استفاده بهینه از منابع آب، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری کارشناس مسئول مدیریت شیلات و آبزیان سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری مزایای پرورش ماهی در قفس را مواردی نظیر استفاده بهینه از منابع آب، نیاز به فضای کم، پایین بودن هزینه های ثابت نسبت به سایر روش های متداول، پرورش در محیط طبیعی و نزدیکی طعم و مزه ماهی به ماهیان وحشی برشمرد.

رضا احمدی در گفت وگو با ایسنا سرانه مصرف ماهی در کشور را 12 کیلوگرم عنوان و اظهار کرد: این رقم در استان، کم تر از نرخ کشوری و 8.

7 کیلوگرم است.

کارشناس مسئول مدیریت شیلات و آبزیان سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری شهرستان اردل را در استان، پیشتاز در تولید ماهی قزل آلا مطرح و تصریح کرد: بیش از یک دهه اخیر، چهارمحال و بختیاری رتبه نخست تولید ماهیان سردآبی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 23 هزار تن ماهی قزل آلا در استان تولید شده است، اظهار کرد: قریب به 2000 تن ماهی نیز از سد کارون 4 و از طریق پرورش در قفس برداشت شده است.

احمدی جلوگیری از افزایش قیمت نهاده ها (خوراک و بچه ماهی) و افزایش قیمت فروش عمده در مزرعه پروش ماهی را فاکتور تعیین کننده میزان اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش ماهی در قفس چه مزایایی دارد؟

پرورش ماهی در قفس چه مزایایی دارد؟