مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 04:152020-08-09حوادث

دستگیری عامل تیراندازی و ضرب و جرح مأمور اورژانس 115 ریگان


فرمانده انتظامی شهرستان ریگان گفت: با تلاش شبانه روزی مأموران پلیس امنیت عمومی عامل ضرب و جرح مأمور اورژانس 115 این شهرستان دستگیر شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ریگان، اسحاق دریجانی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی ضرب و جرح مأمور اورژانس ریگان در تاریخ 16 تیرماه 99 شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی شهرستان ریگان تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با کار اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شدند و طی هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کردند.

 وی تصریح کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه و مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و در این رابطه همکاری و مشارکت مردم حائز اهمیت است.

دستگیری عامل تیراندازی کمتر از 3 ساعت در ریگان  همچنین دریجانی از دستگیری عامل تیراندازی و مجروح کردن دو نفر از شهروندان در کمتر از 3 ساعت خبر داد.

 وی بیان داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی و مجروح شدن دو نفر از شهروندان دستگیری عامل تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

دریجانی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با یکسری اقدامات اطلاعاتی متهم در حال فرار به مناطق کوهستانی را شناسایی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل تیراندازی و ضرب و جرح مأمور اورژانس 115 ریگان

دستگیری عامل تیراندازی و ضرب و جرح مأمور اورژانس 115 ریگان