مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 03:352020-08-09اقتصادي

ایران در حال تبدیل به یکی از مراکز توسعه ارزهای مجازی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از کوین تلگراف، با توجه به آنکه دولت ایران برای استخراج یا به اصطلاح ماینینگ ارزهای مجازی نظیر بیت کوین در داخل این کشور چراغ سبز داده است، - حدود یک سال است که استخراج ارزهای مجازی در ایران قانونی شده و انتظار می رود سطح فعالیت در این حوزه در این کشور بسیار گسترش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از کوین تلگراف، با توجه به آنکه دولت ایران برای استخراج یا به اصطلاح ماینینگ ارزهای مجازی نظیر بیت کوین در داخل این کشور چراغ سبز داده است، انتظار می رود شاهد گسترش فعالیت های مرتبط با این حوزه در ایران باشیم.

ماینینگ ارزهای مجازی به خصوص بیت کوین از ماه جولای سال 2019 در ایران آزاد شد و مقامات ایرانی اعلام کردند اشخاص حقیقی و حقوقی تنها پس از دریافت مجوز می توانند اقدام به استخراج ارزهای مجازی کنند.

دولت ایران همچنین به نیروگاه های این کشور مجوز داده است تا به موضوع استخراج ارزهای مجازی ورود کنند، بنابراین این کشور رسما در حال تبدیل شدن به یکی از مراکز توسعه ارزهای مجازی در جهان است.

به خاطر پایین بودن قیمت برق در ایران حتی پیش از قانونی شدن استخراج ارزهای مجازی این کشور به یکی از بزرگ ترین مراکز استخراج ارز مجازی خارج از چین تبدیل شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در حال تبدیل به یکی از مراکز توسعه ارزهای مجازی است

ایران در حال تبدیل به یکی از مراکز توسعه ارزهای مجازی است