مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 01:552020-08-08ورزشي

تأسیس استان خراسان شمالی این خطه را بر ریل توسعه و پیشرفت قرارداد


استاندار خراسان شمالی به مناسبت 19 مردادماه پیامی صادر کرد که در آن تأسیس این استان را گامی بزرگ در توسعه و قرارگیری بر روی ریل توسعه و پیشرفت بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمدعلی شجاعی در پیامی به مناسبت سالروز تأسیس استان خراسان شمالی، 19 مردادماه، این روز را به مردم استان تبریک گفته و تأسیس استان را موجب قرارگیری خراسان شمالی بر روی ریل قطار توسعه و پیشرفت دانست.

متن این پیام بدین شرح است؛ فرارسیدن 19 مرداد سالروز تأسیس استان خراسان شمالی سرزمین باب الرضا و گنجینه فرهنگ ها و معرفت ها را که گام بزرگی در جهت توسعه به شمار می رود را صمیمانه به تمامی مردم این استان که همیشه زیر چتر یک رنگی قومیت ها در صلح و آرامش برای پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر استان گام برداشته اند را تبریک عرض می نمایم.

تأسیس استان خراسان شمالی موجب شد تا این خطه از میهن ایران اسلامی بر روی ریل قطار توسعه و پیشرفت قرار گیرد و مردمانش بمانند سایر هم وطنان از خدمات نظام و انقلاب اسلامی به ویژه در زیرساخت های اساسی بیش ازپیش بهره مند گردند.

توسعه حمل ونقل زمینی و هوایی، افزایش صنایع و اشتغال جوانان، سفر مسئولان کشوری به این خطه به ویژه سفر پر خیروبرکت مقام معظم رهبری و در پی آن تصمیم گیری ها و تخصیص اعتبارات ویژه به این استان، توسعه بخش سلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس استان خراسان شمالی این خطه را بر ریل توسعه و پیشرفت قرارداد

تأسیس استان خراسان شمالی این خطه را بر ریل توسعه و پیشرفت قرارداد