مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 17:302020-08-08ورزشي

پول خرید طارمی را فقط در انگلیس دارند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نظر می رسد با توجه به عملکرد فوق العاده مهدی طارمی در لیگ پرتغال و گلزنی ای پیاپی او در ترکیب ریوآوه، - ممکن است باشگاهی از لیگ برتر انگلیس مقصد بعدی مهدی طارمی، ستاره ایرانی ریو آوه لقب گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، به نظر می رسد با توجه به عملکرد فوق العاده مهدی طارمی در لیگ پرتغال و گلزنی ای پیاپی او در ترکیب ریوآوه، جدایی این بازیکن از این باشگاه قطعی باشد و در هفته های اخیر گمانه زنی های فراوانی در مورد مقصد احتمالی مهدی طارمی منتشر شده است.

امروز نشریه پرتغالی ابولا در گزارشی مدعی شد یک باشگاه لیگ برتری برای بررسی شرایط انتقال احتمالی از مهدی طارمی وارد عمل شده و نام مهاجم ایرانی باشگاه ریوآوه در لیست خرید سه نفره این باشگاه برای تقویت خط حمله قرار گرفته است.

اخباری در مورد برچسب ده میلیون یورویی برای فروش مهدی طارمی منتشر شده و به نظر می رسد تیم هایی از پرتغال مانند پورتو و براگا نیز از تلاش برای جذب این بازیکن هنوز دست نکشیده اند.

سرجیو کونسسائو و پینتو داکاستا پیش از این با آنتونیو سیلوا کامپوس، مدیر ریو آوه برای انتقال مهدی طارمی به پورتو وارد مذاکره شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول خرید طارمی را فقط در انگلیس دارند؟

پول خرید طارمی را فقط در انگلیس دارند؟