مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 15:202020-08-08سياسي

تاکید امام جمعه اهواز بر لزوم عزل مدیریت هفت تپه


نماینده، ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با تاکید بر لزوم خلع ید هفت تپه از مدیریت فعلی گفت: هفت تپه یا باید به بخش دولتی بازگردد یا مدیریت آن به نهاد های توانمندی نظیر بنیاد مستضعفان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد روز شنبه در جمع کارگران هفت تپه مقابل فرمانداری شوش افزود: خوزستان شرکت‌های مشابه هفت تپه و روستا‌هایی نظیر غیزانیه زیاد دارد که دلیل آن نبود مدیران لایق و توانمند است.

وی با تاکید بر اینکه نیازی به اعزام مدیران از خارج از استان خوزستان نداریم، اظهارداشت: هفت تپه سال‌ها به عنوان قطب تولید نیشکر باعث افتخار استان خوزستان بود، ولی برخی افراد این کارخانه را با قیمت بسیار ناچیز به بخش خصوصی واگذار و شرکت و کارگران آن را دچار مشکل کردند.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه کارگران این شرکت برای دریافت حقوق خود هر ماه باید کف خیابان بیایند، گفت: مسوولان باید با نشان دادن صداقت خود اعتماد مردم را بدست آوردند.

وی خطاب به دولتمردان و نمایندگاه مجلس گفت: ما مردم خوزستان ماه‌ها است که با مشکل آب و فاضلاب دست و پنجه نرم می‌کنیم و کارخانه‌های ما بدلیل ناتوانی مدیران به سمت تعطیلی می‌روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید امام جمعه اهواز بر لزوم عزل مدیریت هفت تپه

تاکید امام جمعه اهواز بر لزوم عزل مدیریت هفت تپه