مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 15:052020-08-08سياسي

عبدالملک الحوثی: دور شدن از ولایت ریشه مشکلات امت اسلامی است


رهبر انصارالله یمن گفت که تحریف در سنت پیامبر اکرم موجب کشیده شدن برخی به سمت غرب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن امروز (شنبه) در سخنانی به مناسب عید سعید غدیر، عامل مشکلات امت اسلام را دور افتادن از تعالیم و سنت های پیامبر اکرم (ص) دانست.

به نوشته وبگاه المسیره، او در این سخنان ولایت را ضامن استمرار حرکت الهی و سدی در برابر نفوذ دشمنان امت دانست و گفت که کامل شدن دین و نهایت نعمت که خداوند در قرآن ذکر کرده نه از موضع نبوت، بلکه از جانب ولایت است و امت اسلامی در صورت بروز تحریف و نقصان در سیره و سنت پیامبر نمی تواند در این مسیر گام بردارد و آن را ادامه دهد و این مسأله تأثیر منفی بر زندگی مسلمانان می گذارد.

عبدالملک الحوثی تأکید کرد که تحریف موجب شده است تا برخی از امت اسلامی به سمت یهود و نصاری برای حل مشکلات خود سوق پیدا کنند و آن چه که از آنان می رسد را تحسین و تمجید کنند و آن چه که آمریکا و غرب برای حل مشکلات داخلی دنیای اسلام توصیه می کنند را بپذیرند.

او گفت که یهود و نصاری نوع دیدگاه و مفاهیم خود در عرصه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را بسیار کارساز برای حل مشکلات بشریت می دانند و این در حالی است که مبدأ الهی در نوع دیدگاه آنان نیست و باید گفت که چیزی جز شر و خطر از جانب دشمنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالملک الحوثی: دور شدن از ولایت ریشه مشکلات امت اسلامی است

عبدالملک الحوثی: دور شدن از ولایت ریشه مشکلات امت اسلامی است