مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 14:052020-08-08ورزشي

خانه کشتی استان گیلان احداث می شود


رییس هیأت کشتی گیلان از احداث خانه کشتی استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در صورت بهبود شرایط کرونا مسابقات جام تختی در گیلان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر رضی زاده عصر شنبه در نشست با خبرنگاران در هیأت کشتی گیلان از احداث خانه کشتی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: احداث خانه کشتی در گیلان به عنوان تنها استان کشور که از این نعمت محروم است ضرورت دارد.

وی افزود: رایزنی های لازم در خصوص تعیین تکلیف زمین سالن کشتی شهید باهنر در میدان فرهنگ رشت که بیش از 15 سال بلاتکلیف مانده با مدیر کل ورزش و جوانان گیلان انجام شده و در تلاشیم به زودی کلنگ احداث خانه کشتی گیلان بر زمین زده شود.

رضی زاده با اشاره به اختصاص یک زمین به مساحت 550 متر مربع در مجتمع دو هزار واحدی مسکن مهر انزلی برای احداث خانه کشتی این شهر، گفت: از سه ماه قبل عملیات فنداسیون و اسکلت سازی سوله انجام شده و انتظار داریم دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

رییس هیأت کشتی گیلان گفت: با اداره کل آموزش و پرورش تفاهم نامه منعقد شده و رایزنی با سپاه قدس گیلان برای استفاده از ظرفیت بسیج استان در جهت کمک به ارتقای جایگاه کشتی گیلان در کشور انجام شده است.

رضی زاده تاکید کرد: تشکیل بانک اطلاعاتی برای تجمیع اطلاعات مورد نیاز این هیأت در خصوص کشتی گیران، داوران کشتی، باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه کشتی استان گیلان احداث می شود

خانه کشتی استان گیلان احداث می شود