مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 13:502020-08-08سياسي

دولت هرچه سریع تر باید اسدبیگی را خلع ید کند/خوزستان مدیر لایق و شایسته می خواهد


نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: خصوصی سازی را نباید به اختصاصی سازی تعبیر کرد و دولتمردان نیز نباید این بخش را به حال خود رها کنند تا کارگران این چنین دو ماه در خیابان ها جمع شوند و حقوق خود را مطالبه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شوش، حجت الاسلام نبی موسوی فرد نمایند ولی فقیه در خوزستان در جمع کارگران شرکت کشت و صنعت هفت تپه اظهار کرد: به خاطر وجود مدیر ناتوانی که در راس امور است خوزستان ماه هاست که مشکل بی آب دارد و کارخانه های آن یکی پس از دیگری به سمت تعطیلی می روند.

وی افزود: خصوصی سازی را نباید به اختصاصی سازی تعبیر کرد و دولتمردان نیز نباید این بخش را به حال خود رها کنند تا کارگران این چنین دو ماه در هوای گرم خوزستان در خیابان ها جمع شوند و حقوق خود را مطالبه کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: اسدبیگی نه تنها باید خلع ید شود بلکه باید محاکمه شود چراکه تعطیلی شرکتی که سال ها به عنوان قطب تولید نیشکر برای خوزستان و کشور درآمدزایی داشته و ارزآوری غیرقانونی برای مصارف شخصی جرمی نیست که مردم خوزستان براحتی از آن بگذرند.

حجت الاسلام نبی موسوی فرد تصریح کرد: افرادی که حقوق نجومی می گیرند باید بدانند که کارگران خوزستانی ماه ها است که حقوق خود را دریافت نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت هرچه سریع تر باید اسدبیگی را خلع ید کند/خوزستان مدیر لایق و شایسته می خواهد

دولت هرچه سریع تر باید اسدبیگی را خلع ید کند/خوزستان مدیر لایق و شایسته می خواهد