مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 13:402020-08-08سياسي

انقلاب اسلامی در امتداد غدیر است


امام جمعه شهرکرد انقلاب اسلامی ایران را در ادامه مسیر غدیر دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام عصر امروز در حاشیه دومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی گفت: خدا رو شکر که امروز این رزمایش شکل گرفته و به تعبیر رهبر معظم انقلاب به یک نهضت تبدیل شده است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اهمیت غدیر ادامه داد: منفعت طلبی و خوی شیطانی باعث شد حق خلافت و حاکمیت که شایسته حضرت امیر(ع) بود، پایمال شود و کسی که حتی دشمنانش هم به خوبی او و شایسه بودنش اقرار و اعتراف می کردند ولی باز هم از خلافت محروم شود.

وی در خصوص اجحافی که در حق حضرت علی(ع) شد، توضیح داد: تاریخ گواه است با همان حدود 5 سالی که حضرت علی(ع) حکومت را در دست گرفتند چقدر زیبا عدالت را اجرا کردند.

نکونام انقلاب ایران را در ادامه مسیر غدیر دانست و افزود: امام خمینی(ره) که در مکتب غدیرخم رشد کرده پرچمی را در جهان بلند کرده که زیر این پرچم امروز این خودروها مملو از کمک های مؤمنانه شود و این گوشه ای از زیبایی های غدیر است.

وی در پایان ضمن تشکر از همه مردم با سخاوت چهارمحال و بختیاری بابت کمک های خود در این مرحله از رزمایش گفت: به طور ویژه از متولیان امر به خصوص دبیرخانه این قرارگاه تقدیر و تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی در امتداد غدیر است

انقلاب اسلامی در امتداد غدیر است