مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 12:502020-08-08پزشكي

بیماران بی علامت ناقل کرونا نیستند!


می دانیم که کرونا دوره 14 روزه حضور در بدن بدون وجود علامت دارد، که اعلام شده بود در این دوران نیز افراد میزبان ویروس می توانند ناقل کرونا باشند، - جی پلاس ، مقام های سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده اند بیماران بدون علامت عامل انتشار ویروس کرونا نیستند.

وبگاه شبکه خبری سی ان بی سی نوشته این اظهارات مقام های سازمان جهانی بهداشت در واکنش به نگرانی های برخی از پژوهشگرانی مطرح شده که گفته اند مهار ویروس کرونا به دلیل وجود مبتلایان بدون عفونت دشوار خواهد بود.

در برخی از افراد به خصوص افراد جوان و یا افراد فاقد بیماری های زمینه ای بعد از ابتلا به عفونت کرونا علامت های آن ظاهر نمی شود.

در برخی دیگر از افراد ظاهر شدن علامت ها ممکن است چند روز طول بکشد.

شواهد اولیه درباره این بیماری نشان می داد فرق ناقل بدون داشتن علامت های بیماری می تواند این بیماری را به افراد دیگر منتقل کند.

مقام های سازمان جهانی بهداشت امروز گفته اند با آنکه این ناقلان خاموش بیماری را به دیگران منتقل می کنند عامل انتشار آن نیستند.

"ماریا ون کرکوف"، رییس بخش بیماری های اضطراری در سازمان جهانی بهداشت امروز گفت: "بر اساس اطلاعاتی که ما داریم اینکه فرد فاقد علامت بتواند بیماری را به فرد دیگری انتقال دهد نادر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران بی علامت ناقل کرونا نیستند!

بیماران بی علامت ناقل کرونا نیستند!