مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-08سياسي

اجرای محدودیت در سفرها در صورت تصویب در ستاد کرونا


معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: از مردم می خواهیم مانند گذشته همکاری کنند و از انجام هر گونه سفرهای غیر ضرور جدا چشم پوشی کنند و در صورت اعمال محدودیت های مختلف از جمله محدودیت تردد و سفرهای بین جاده ای به صورت همه جانبه در مدیریت و اجرای آن همکاری .

- معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: از مردم می خواهیم مانند گذشته همکاری کنند و از انجام هر گونه سفرهای غیر ضرور جدا چشم پوشی کنند و در صورت اعمال محدودیت های مختلف از جمله محدودیت تردد و سفرهای بین جاده ای به صورت همه جانبه در مدیریت و اجرای آن همکاری لازم را انجام خواهیم داد.

شهرام آدم نژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای شروع این پاندمی در جهان و حتی پیش از شیوع آن در ایران، حمل و نقل جمهوری اسلامی ایران اقدامات پیشگیرانه در کنترل و کاهش خطرات شیوع بیماری کووید 19 از طریق حمل و نقل در کشور را در دستور کار خود قرار داد و پس از تشکیل ستاد ملی مقابله با کرونا نیز، به عنوان یکی از اعضای اصلی ستاد و با مسئولیت کمیته پیشگیری از آلودگی ناوگان حمل و نقل و مراکز تجمع مسافران فعالیت خود را در این زمینه ادامه داد.

وی افزود: در پیک اول بیماری در کشور با همکاری مردم در کاهش سفرهای نوروزی که کاهش 68 درصدی در سفرهای جاده ای، 88 درصدی در سفرهای ریلی، 76 درصدی سفرهای هوایی و 9


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای محدودیت در سفرها در صورت تصویب در ستاد کرونا

اجرای محدودیت در سفرها در صورت تصویب در ستاد کرونا